Comuna Comana, cu sediul în comuna Comana, str. Șerban Cantacuzino nr. 50, jud. Giurgiu, organizeaza concurs pentru ocuparea unei functii contractual vacante in conformitate cu prevederile H.G. nr. 1336/ 28.10.2022, respectând prevederile Ordonanței de Urgență nr. 156/2024, după cum urmează:
DENUMIREA POSTULUI: SEF SERVICIU
NUMĂRUL POSTURILOR: 1 post vacant
NIVELUL POSTULUI: funcție de conducere
COMPARTIMENT/STRUCTURĂ: SERVICIUL DE UTILITATI PUBLICE AL COMUNEI COMANA, JUDET GIURGIU
DURATA TIMPULUI DE LUCRU: 8 ore pe zi; 40 de ore pe săptămână
PERIOADA: nedeterminată
Condiţiile generale de participare sunt cele prevăzute de art. 15 la H.G. nr. 1336/ 28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar plătit din fonduri publice.
Pentru a ocupa un post contractual vacant/temporar vacant candidaţii trebuie să îndeplinească următoarele condiţii generale, conform art. 15 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 1336/ 28.10.2022:
a) are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
b) cunoaște limba română, scris și vorbit;
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 – Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Condiţiile specifice necesare în vederea participării la concurs şi a ocupării funcţiei contractuale stabilite pe baza atribuțiilor corespunzătoare postului sunt:
- Studii: superioare
- Vechime în domeniul studiilor: 7 ani
Pentru înscrierea la concurs candidații vor depune un dosar care va conține următoarele documente:
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa nr. 2 a Regulamentului-cadru privind organizarea și dezvoltarea carierei personalului contractual;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
c) copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică;
e) copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ, sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
CALENDARUL DE DESFASURARE A CONCURSULUI CE VA FI ORGANIZAT LA SEDIUL INSTITUTIEI:
Nr. crt. | Activităţi | Data |
1. | Publicarea anuntului | 30.06.2025 |
2. | Data limita pentru depunerea dosarelor de participare la concurs la adresa: Comuna Comana, cu sediul în comuna Comana, str. Șerban Cantacuzino nr. 50, jud. Giurgiu | 14.07.2025, ora 15.00 |
3. | Selecţia dosarelor de către membrii comisiei de concurs | 16.07.2025, ora 10.00 |
4. | Afişarea rezultatelor selecţiei dosarelor | 17.07.2025, ora 10.00 |
5. | Depunerea contestaţiilor privind rezultatele selecţiei dosarelor | 18.07.2025, ora 10.00 |
6. | Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 21.07.2025, ora 10.00 |
7. | Susţinerea probei scrise | 28.07.2025, ora 10.00 |
8. | Afişarea rezultatului probei scrise | 29.07.2025, ora 10.00 |
9. | Depunerea contestaţiilor privind rezultatele probei scrise | 30.07.2025, ora 10.00 |
10. | Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 31.07.2025, ora 10.00 |
11. | Susţinerea interviului | 01.08.2025, ora 10.00 |
12. | Comunicarea rezultatelor după susţinerea interviului | 04.08.2025, ora 10.00 |
13. | Depunerea contestaţiilor privind rezultatul interviului | 05.08.2025, ora 10.00 |
14. | Afişarea rezultatului soluţionării contestaţiilor | 06.08.2025, ora 10.00 |
15. | Afişarea rezultatului final al concursului | 06.08.2025, ora 12.00 |
BIBLIOGRAFIA
la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant
- Constitutia Romaniei;
- Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, cu completarile si modificarile ulterioare;
- Ordonanta Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea nr. 101/2006 privind serviciul de salubrizare a localitatilor, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
- Legea serviciului de iluminat public nr. 230/2006;
- Ordinul nr. 86/2007 al presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarire Comunala , privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de iluminat public;
- Legea nr. 241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare;
- Ordinul Presedintelui ANRSC nr. 88/2007, privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de alimentare cu apa si canalizare;
- Regulamentul general de organizare si functionare al Serviciului de utilitati publice al Comunei Comana, judetul Giurgiu, infiintat in subordinea Consiliului Local al Comunei Comana, judetul Giurgiu, aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/12.05.2025
TEMATICA
la concursul organizat în vederea ocupării postului vacant
- Constitutia Romaniei- Sectiuna a 2-a Administratia publica locala, articolul 120- Principii de baza
- Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019, privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare; PARTEA a-III-a
PARTEA a-VI-a, Titlul III- Personalul contractual din autoritățile și instituțiile publice
- Legea nr. 51/2006 a serviciilor comunitare de utilitati publice, cu completarile si modificarile ulterioare – integral
- Ordonanta Guvernului nr. 71/2002 privind organizarea si functionarea serviciilor publice de administrare a domeniului public si privat de interes local, cu modificarile si completarile ulterioare- integral
- Legea nr. 101/2006 privind serviciul de salubrizare a localitatilor, republicata cu modificarile si completarile ulterioare-integral
- Legea serviciului de iluminat public nr. 230/2006- integral
- Ordinul nr. 86/2007 al presedintelui Autoritatii Nationale de Reglementare pentru Serviciile Publice de Gospodarire Comunala , privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de iluminat public-integral
- Legea nr. 241/2006 a serviciului de alimentare cu apa si de canalizare, republicata cu modificarile si completarile ulterioare- integral
- Ordinul Presedintelui ANRSC nr. 88/2007, privind aprobarea Regulamentului-cadru al serviciului de alimentare cu apa si canalizare- integral
- Regulamentul general de organizare si functionare al Serviciului de utilitati publice al Comunei Comana, judetul Giurgiu, infiintat in subordinea Consiliului Local al Comunei Comana, judetul Giurgiu, aprobat prin Hotararea Consiliului Local nr. 19/12.05.2025- integral
Informații suplimentare se pot obține de la sediul instituției din strada Șerban Cantacuzino, nr. 50, localitatea Comana, judetul Giurgiu, persoană de contact: Craciun Ion – secretar general UAT, având numărul de telefon 0246/283.114, la adresa de e-mail: comana.primaria@yahoo.com
Primar,
Enache Aurel-Florian